Välkommen till Krusans blogg!

Här kommer jag att skriva om mina dagar , vad jag gör, vad som händer. Mycket om att sticka och sy.















Om mig

Mor till ett antal nu vuxna barn, sex underbara barnbarn. Älskar djur.

söndag 17 april 2011

Vårsöndag

Nu har vi varit hemma nästan en månad. Saknar värmen!
Det har ju inte varit mer än en (1) riktigt varm dag ännu.
Tiden går fort. Har gjort lite blandade saker.
 Mina Prinsessor har varit här några dagar, Linnéa tom två omgångar.
När båda tjejerna var här passade vi på att hälsa på Faster/Moster till dem.
Hon har hästar!!
En stor Nordsvensk och en pytte liten Shettis som hon lånat som sällskap till Xander.
Såå fina och söta.
Syrummet har jag ju suttit i. Gjort lite olika projekt.
Vårduk, nessesärer, bonader. Virkat söta vantar.
Under några veckor har jag och ska jag passa en väns butik. Det är också kul.
Idag har jag fotat några saker som ni kan se på bilder här till höger.
Klicka på bilden så skall ett bildspel starta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar