Välkommen till Krusans blogg!

Här kommer jag att skriva om mina dagar , vad jag gör, vad som händer. Mycket om att sticka och sy.















Om mig

Mor till ett antal nu vuxna barn, sex underbara barnbarn. Älskar djur.

tisdag 7 juni 2011

20000607

Idag för 11 år sedan kom en liten tjej ut till den här världen. En liten skrutt . Idag är hon en fin idrottstjej.
God och glad , ett fint föredömme för alla ungdomar.
I helgen som varit ,  har hon spelat både handbollscup och fotboll . Och hon sätter bollen  i mål också!
Grattis Alicia! Vi är så stolta över dej .
I mitt syrum har det tillvekats några "nessar", en sommar väska och sedan håller jag på med en löpare.
Jag har två koftor klara som det skall inhandlas knappar till. Konstigt att det aldrig finns några av dem man har hemma som passar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar