Välkommen till Krusans blogg!

Här kommer jag att skriva om mina dagar , vad jag gör, vad som händer. Mycket om att sticka och sy.















Om mig

Mor till ett antal nu vuxna barn, sex underbara barnbarn. Älskar djur.

tisdag 1 mars 2011

Första Mars 2011 Div blandat

Först måste jag berätta att KM (käre maken) har lärt sej hur psalmerna går.På hemvägen från Albany till Fremantle Skulle vi ta en bensträckare, Vi stannade i Kojonup.Exakt på mm utanför en kviltbutik!
En jätterar tjej hade butiken och lät mej fota lite.

Igår ,  måndag fixade vi nytt boende igen. Vi flyttar ett kvarter i morgon.Ett eget hus denna gång. Härligt.

Idag har jag haft tvättstugan på fm.Dvs jag satt utanför i skuggan och broderade lite,
 och maskinerna skötte resten. Tvättstugan är på baksidan av huset, som ligger lite högt.
Fick se ett fartyg som nästan reste sej över kyrktornen i stan, det såg kul ut.
Det är Queen Elisabeth som ligger här i hamnen. Vi var nere och tittade på henne sedan.
Efter lunch var det .... gissa ... Bathtime.....
underbart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar