Välkommen till Krusans blogg!

Här kommer jag att skriva om mina dagar , vad jag gör, vad som händer. Mycket om att sticka och sy.















Om mig

Mor till ett antal nu vuxna barn, sex underbara barnbarn. Älskar djur.

onsdag 23 februari 2011

23 Februari 2011

Idag vaknade vi tidigt och fick en härlig frukost. Färsk fruktsallad är väl toppen på morgonen tillsammans med naturel yuogert. Vi kom iväg så tidigt att inte några vingårdar var öppna , men det finns fler och vi ska ju vara här mer än tre veckor till.
Vi har passerat Witchcliffe, Karridale vände vid Augusta och fortsatte mot flera mindre orter , Denmark var litet också. Strax därefter såg vi en vägskylt till Bornholm. Fram på em kom vi fram till Albany. En sömnig liten håla , här bor vi tre nätter på
ThreeChimmneys Bed & Breakfast.Vi har sett omväxlande natur. Det har blivit grönare ju längre söder ut vi kommit.Träd som är torra, palmer, jättestora träd. Många många kossor, ännu fler får. Tyvärr flera överkörda kängurur också. Av den mellanstora arten,ungefär som våra rådjur.Har fotat lite så bilder kommer. Karlsson har suttit vid ratten och utfört ett great job! Ca 45 mil.
Nu har vi ätit middag och är lite trötta. Inget internät på min dator , så jag får gå över till backpackerstället och ladda upp det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar