Välkommen till Krusans blogg!

Här kommer jag att skriva om mina dagar , vad jag gör, vad som händer. Mycket om att sticka och sy.















Om mig

Mor till ett antal nu vuxna barn, sex underbara barnbarn. Älskar djur.

lördag 12 februari 2011

Lördag är Marknadsdag

Efter frukost bar det iväg ut. Vi såg att det var marknad på staden , så det blev så för oss också.
Det vi tyckte om var träarbeten, de är jättefina.
Efter lunch blev det bussen till stranden. Så skönt det är.
Har träffat en liten granne på samma vån.plan som vi bor på . En katt.
Det händer inte så mycket här annat än att vi dräller runt och mår gott.
Klicka på fotot så ska det komma ett bildspel är  avsikten.
Blogspoten är jobbig att lägga in foton i. Jag försöker så mycket jag kan.
Kram

1 kommentar:

  1. Hej mormor, idag blev det pulkaåkning med Clara och hennes lillasyster. Mia sover under min säng. Snart är det en bra dag -på måndag, alla hjärtans dag! Kram linnea

    SvaraRadera