Välkommen till Krusans blogg!

Här kommer jag att skriva om mina dagar , vad jag gör, vad som händer. Mycket om att sticka och sy.















Om mig

Mor till ett antal nu vuxna barn, sex underbara barnbarn. Älskar djur.

söndag 13 februari 2011

Kyckling

Idag var vi tvugna fylla på i kylen lite. Vi lagar ju mat själva just nu när vi har lägenheten.
Hittade en köttdisk med bara kyckling. Det var så fint upplagt och allt såg riktigt gott ut.
Går inte att lägga in bilder nu eller. Jag får länka vid sidan av istället.
Klicka på fotot så ska det komma ett bildspel är  avsikten.
På em blev det besök på en annan marknad nere i hamnen. Köpte en liten sten.
Sedan var det dags för bad igen och igen.
Det var stark vind  så det blev väl svalt i skuggan.
Vi är inte i solen  så mycket , man blir lätt bränd.
Vi gick en lång promenad tillbaka till staden. Vi tittade på båtar.
Nu har vi ätit och ska bara  vara.

1 kommentar:

  1. Man kan knappt tro att ni har det så varmt! Här är det vinter igen med snö och -10 --15 ute! Ska ni vara stationerade på samma plats och åka runt eller......
    Det är jättekul att läsa och titta på alla foton. Vilka snygga väskor!
    Kram

    SvaraRadera