Välkommen till Krusans blogg!

Här kommer jag att skriva om mina dagar , vad jag gör, vad som händer. Mycket om att sticka och sy.















Om mig

Mor till ett antal nu vuxna barn, sex underbara barnbarn. Älskar djur.

måndag 7 februari 2011

Och havet är så blått.... Dag Tre

Det finns en liten busslinje som går som en åtta i den här lilla staden. Den är gratis att åka med.
 vi tog den till stranden efter den här frukosten.
Vi skulle behövt gå dit istället men det är varmt. Har varit i skuggan eller i vattnet resten av dagen,
Ibland hade jag badkompisar.
Om du klickar på bilden här i texten blir bilden större. Klickar du på bilderna ute till höger skall ett bilspel startas är det meningen.

3 kommentarer:

  1. Hej Eva!
    Fick länken av syrran. Tror det är första gången som jag själv följer någon annans resa =) Det ska bli riktigt trevligt. Härligt med Australien. Är jätteavundssjuk. Är SÅ trött på denna vinter. Men blir förhoppningsvis vår även detta år...

    Ha en superskön resa, tittar på dina foton och längtar mig bort lite =)

    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Tack Hanna!
    Jag är säker på att du skulle älska det här landet.Hur mycket sol som helst. Vi gottar oss.
    Kramen till dej fr oss

    SvaraRadera
  3. Så mysigt ni har det och vilket ljuvligt badvatten. Kompisen verkar dock inte så kul att ha i närheten.
    Ha det gott!
    Kram Lillemor

    SvaraRadera