Välkommen till Krusans blogg!

Här kommer jag att skriva om mina dagar , vad jag gör, vad som händer. Mycket om att sticka och sy.















Om mig

Mor till ett antal nu vuxna barn, sex underbara barnbarn. Älskar djur.

onsdag 23 februari 2011

Söndag tom Måndag 20-21 februari

Vi for från Fremantle vid lunchtid. Allt har gått så bra. Vi beslutade stanna två nätter i Mandurah.Det är så vackert här. När vi stannade vid info-kontoret simmade svarta svanar i /på vattnet utanför. Vi hyrde två nätter på ett Bed and Breakfast, det ligger mitt i en nybyggd Marina. Och herre jissus vad båtar och vad stora båtar!!.'
Det var ju söndag och då har vi lärt oss att det är marknad. Hittade första kviltrelaterade stället sedan vi kom hit.En tjej som sydde, satt och broderade och sålde lite olika projekt.
Fick tips på två butiker i staden som vi besökte på måndagen.
Ordinariepriser ligger på 16 till 26AUD metern (1 AUD= 6.50 kr)
I måndags när vi satt i en park och skrev vykort blev det livat i trädet ovanför oss. Där hade tre vita papegoyor av en annan art slagit sej ned, de käkade frön.
En kul bild är väl hundarna, de är alltid med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar