Välkommen till Krusans blogg!

Här kommer jag att skriva om mina dagar , vad jag gör, vad som händer. Mycket om att sticka och sy.















Om mig

Mor till ett antal nu vuxna barn, sex underbara barnbarn. Älskar djur.

fredag 11 februari 2011

Varmt och lite molnigt

Idag gjorde vi ett nytt besök i en annan tele/data butik.
Och se ,det fungerade bättre. Nu har vi eget nät. igen.
Här ska vi vara elva dagar. Efter det ska vi hyra bil och ge oss ut söder ut först och
sedan ska vi nog se lite av norra sidan av Perth också.
Vi bor i ett ombyggt varuhus .det är jättefint


   Vardagsrum och kök i öppet plan. Ett sovrum och bad och
toalett.Sittplats utanför dörren, här har jag suttit på em och broderat.
Det går inte att lägga in bilder nu , får försöka lite senare igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar