Välkommen till Krusans blogg!

Här kommer jag att skriva om mina dagar , vad jag gör, vad som händer. Mycket om att sticka och sy.















Om mig

Mor till ett antal nu vuxna barn, sex underbara barnbarn. Älskar djur.

onsdag 23 februari 2011

Tisdag 22 februari

Vi for från Mundaroh på morgonen.
Riktigt hett idag, men skönt i bilen. Vi stoppade på två ställen på vägen till Margaret River.
I Brusselton hittade jag en Symaskinsaffär, Bernina som hade mycket kvilttyger, men tyvärr av de dyraste sorterna, Många kit, måste tillstå jag var svårt frestad!!!
Visst är det ett vackert namn? Det är lite grönare här och ett lite rundare landskap. Kullar och dalar.'
Det finns nog nästan omkring 100 vingårdar här runt om. Vi ska besöka en i morgon.
Vi bor på ett B&B här också. 25 meter från floden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar