Välkommen till Krusans blogg!

Här kommer jag att skriva om mina dagar , vad jag gör, vad som händer. Mycket om att sticka och sy.















Om mig

Mor till ett antal nu vuxna barn, sex underbara barnbarn. Älskar djur.

onsdag 9 februari 2011

Jag  är ingen  bra fotograf, men jag önskar jag vore. Det flyger papegojor olika arter, en sort är stora gröna och  röda , de skränar förskräckligtsedan är det en annan sort som är mindre . De låter lite bättre. Men vackra är de , riktiga skönheter.

Nu har vi nytt boende. Jättefint.
Vi lämnade det här , gulligt på sitt sätt , men vi vill ha ett kök.
Här ser ni köket på  ena sidan sängen och matplatsen på den andra.
På em har vi badat igen och igen. Underbart.
Imorgon kommer bilder på hur vi bor nu.
Fortfarande ingen kviltaffär i sikte.......
kram


Litet!!!!

1 kommentar:

  1. Hej, förstår att ni har det härligt i värmen. Här hemma är bara halt. Kram Caroline

    SvaraRadera