Välkommen till Krusans blogg!

Här kommer jag att skriva om mina dagar , vad jag gör, vad som händer. Mycket om att sticka och sy.















Om mig

Mor till ett antal nu vuxna barn, sex underbara barnbarn. Älskar djur.

fredag 18 februari 2011

!7 och 18 feb 2011

gårdagens inlägg får plats tillsammans med dagens, Det är inte så mycket som händer . Igår fm satt jag utanför här och broderade. Efter lunch var det Bad-dags igen och igen.
Tittade på det stora skeppet Queen Mary 2. Hon låg i hamnen här.
Alla hundar här har en egen badstrand, den är 2-300 lång mellan två pirar. Ser kul ut när hundarna leker med varandra eller med bollar i vattnet.
Vi har också två katt grannar , lite försiktiga men snälla. Har fått klappa lite på dem.
Inte en enda katt har vi sett utomhus annars.   När vi ger oss iväg från staden så ska vi nog få se känguru
också. Det jag sett av dem hitintills är kött i charkdisken och pälsar i butikerna. Även lädervaror av känguruskinn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar