Välkommen till Krusans blogg!

Här kommer jag att skriva om mina dagar , vad jag gör, vad som händer. Mycket om att sticka och sy.















Om mig

Mor till ett antal nu vuxna barn, sex underbara barnbarn. Älskar djur.

fredag 25 februari 2011

25 Februari Albany

Skön morgon , satt på verandan och broderade lite. Efter en lika delikat frukost idag åkte sedan ut till Emu Point. En liten bukt från havet , där blåste det inte alls så mycket. Vit sand som mjöl.Vi har badat  och tittat på skolklasser, vad de får göra på sina badlektioner.Efter lunch som blev en kycklingsallad for  vi till en Nationalpark som heter Two peopel Bay. En halvmetersödla gick över vägen i sakta mak. Varningsmärken för sköldpaddor har vi också sett. Annars är ju de flesta djur mest aktiva på kväll eller morgon, och vi är ju inte ute då.

1 kommentar:

  1. Hej på er! Roligt att läsa var ni åker. Här är snö o kallt, -20 härom morgonen. Vi har varit på rea o köpt stavar o hjälm idag, kontraster till er värme! Imorgon ska jag hämta hem barnen, de har haft sportlov i Småland. Kram Caroline

    SvaraRadera